Prostřednictvím platby SMS zákazník platí ihned za Vaše služby, je to rychlý a moderní způsob oslovení zákazníků a zpoplatnění služeb spotřebitelských soutěží, hlasování, prodeje služeb, obsahu nebo drobného zboží apod.
900 | Universální použití |
---|---|
902 | služby pro operátory odsouhlasení služby s definovaných oblastí, sociální služby, parkování, jízdenky, předplatné tiskovin, atpd. |
906 | zátěžové služby, hlasování k televizním pořadům |
909 | Erotika |
Premium SMS jsou SMS zprávy odeslané koncovými uživateli na určené krátké kódy (Short code, zkrácená čísla) v sítích mobilních operátorů – případně koncovým účastníkům z těchto kódů doručené. Za tyto SMS zprávy účtuje koncovým uživatelům operátor příslušné telefonní sítě stanovenou cenu, která je odvozena v závislosti na použitém Short code a která je shodná ve všech telefonních sítích. Podle způsobu zpoplatnění koncového uživatele se Premium SMS dále se rozlišují na:
Automatické vyhodnocení projektu dle požadované herní mechaniky včetně kontaktování výherců prostřednictvím SMS, zpracování herních kódů a osobních údaj, nastavení různých přístupových práv uživatelům PSP. Komplexní zabezpečení aplikace PSP proti neoprávněnému přístupu. Jednoduché nasazení celého systému na stávající softwarové vybavení společnosti. Uživatelsky přívětivé a intuitivní ovládání celého systému. Export sestav a přehledů do formátu MS Excel pro další zpracování.
Služba Premium SMS by v dnešní době měla poskytovat plnohodnotné online rozhraní pro poskytovatele a jeho pověřené pracovníky. Toto rozhraní by mělo také poskytovat provozovateli odpovídající výstupy, například ve formátu XML, nebo XLS, pro účetní a statistické programy. Další užitečnou funkcí, respektive parametrem, u zátěžového online rozhraní je interval jeho aktualizace, v dnešní době by neměli být údaje starší než minutu.
Při výběru postytovatele služby tohoto typu se rozhodně nevyplatí slevit ze svých požadavků a při objednávání byste měli pevně stát za svým a trvat na parametrech, které potřebujete pro své podnikání.